Hilf mir fliegen

En av de finaste låtar jag hört heter hilf mir fliegen (hjälp mig flyga) av Tokio hotel! :) Den är på tyska så det är lite svårt att förstå vad han säger hihi men den är verkligen värd att lyssna på! <3 :)

Komm und hilf mir Fliegen (kom och hjälp mig flyga)
Leih mir deine Flügel (låna mig dina vingar)
Ich tausch sie gegen die Welt (jag byter dem mot världen)
Gegen alles, was mich hält (mot allt som bestämms över mig)
Ich tausch sie heute Nacht (jag byter dem inatt)
Gegen alles was ich hab (mot allt jag har)

(Inte jag som har översatt så duktig är jag tyvärr inte :P)



/Lina :)

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du får en mysig fredagskväll :)

2010-04-09 @ 19:19:26
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0