heeeeeeeeeej

Sorry för att jag typ inte skrivit ngt alls men har varit grymt seg! Detta är dock fördelen men att dela en blogg med någon när man känner att man inte orkar updaterna. :)

Asså gud!!!! Idag när jag gick in på datan och kollade Justin Biebebers twitter vilket jag inte gjort på ett tag så såg jag att det stog att han kommer till Sverige och massa andra länder S-N-A-R-T! :D Jag ba messade Linn direkt som ringde mig typ en sekund efter och vi ba aaaaaaaahhh! Vill verkligen se honom och ska lätt köpa biljetter så fort de kommer ut! :D


Justin Bieber. :)






Kommentarer
Postat av: nicole

Förstår inte att folk är så hysteriska över han :p



/Shoppaholly

2010-08-03 @ 18:50:49
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, allt är bra med mig också :D



Okej, ska det bli kul? :)

2010-08-03 @ 20:07:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0