No more counting all your lies, no more waiting for your goodbyes

Haha..hahahahah...asså HAHAHAHAHAHA! Inlägget som Emma skrev här under är såååå sant! Hur många gånger har inte det hänt liksom? :P

Jag och Emma är typ väldigt efterblivna hahahaha. Här har vi suttit och väntat i flera månader på videon till Tokio Hotels låt darkside of the sun och för bara några minuter sen såg jag att den varit uppe sen Juni liksom! Haha snacka fail men den var jätte jätte jätte bra!!! :D:D:D <3 Asså älskar Tokio Hotel förlåt om jag tjatar men finns inga bättre! :D Nästa konsert ska jag och Emma stå längst fram har vi bestämt!



Asså guuuud! :D <3


Kommentarer
Postat av: Anna Winblad

haha, kul blogg tjejer! :D

2010-08-05 @ 10:50:54
Postat av: Emma

Hell yeah :D ! Klart vi ska stå längst fram (;

2010-08-05 @ 11:15:57
URL: http://emmaundlina.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Anna :D :D !

2010-08-05 @ 11:29:43
URL: http://emmaundlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0