blablabla..

Helluu! :D Nu är det fredag då, igen och börjar känna mig smått rastlös. Jag är en typisk människa som gillar att ha rutiner asså typ vakna, skola, vänner, hem, sova och att under helgen putta allt det åt sidan och bara leva livet och ha kul för att sedan återgå till rutinerna. Nu har jag haft helg i typ två månader och gud vad jag saknar rutinerna! Börjar dock skolan på måndag och jag är typ den enda människan på jorden som längtar till skolan haha men ja, det är jag det. :)

Min utväxt ser typ vit ut på den här bilden! :O haha :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

har frågestund, fråga gärna :)

2010-08-20 @ 23:16:35
URL: http://sofiadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0