fem saker..

ni inte visste om mig. :)

Jag biter på naglarna: Usch ja! En extremt dålig vana men kan bara inte sluta.

Jag går i sömnen: Haha asså det har bara hänt några gånger men ni ska veta att alla gånger har varit minst lika pinsamma! Det har alltid hänt när jag inte sover hemma och det har slutat med att jag väckt kompisars föräldrar eller fotbollstränarna när det har varit läger haha. Det var dock inte kul dagen efter!

Jag har spelat fotboll: I fem år! Lite knäppt att jag en dag bara ville sluta men så fort en fotboll kommer fram så kommer den där fotbollsspelaren fram och jag kan ha hur kul somhelst precis som förut. ;)

Är sjukt hår fixerad: Vissa bryr sig extra om vad dem har på sig medans vissa inte kan lämna huset utan smink. Jag kan inte gå ut bland folk med en dålig hårdag! Mår väldigt dåligt då och försöker göra allt för att dölja håret som att sätta upp det eller sätta på mig en mössa.

Jag har varit helt galet kär i Tokio hotel i ca tre år nu: Seröst det BÄSTA bandet som finns! <3333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0