I wanna celebrate and live my life.



*Fuskbrännor - både solarium & BUS (Brun-utan-sol). Många verkar vara så himla emot fuskbrännor men varför egentligen? Okej solarium förstår jag för att det kan vara farligt men BUS då? Tänk på oss som inte blir sådär riktigt bruna och fräscha. Aldrig i livet att jag går runt och är blek, nej Dove Summerglow är min bästa kompis just nu :)

*
Sommarrea - Mycket kärlek till sommarrean just nu! Älskar att shoppa så rea gör ju inte saken sämre. Speciellt inte när det är sommarrea eftersom det är då alla fina kläder säljs.

*Jeanshorts - Älskar jeansshorts och det är ju bara så najs att kunna bära dem nu när det är varmt till ett par bruna ben och ett snyggt enkelt linne!

*Regn - Tro inte att jag är sjuk i huvudet nu som hissar regn, haha! Men det är så jävla torrt ute just nu så nu vill jag faktiskt ha lite regn. Ge mig en, två regnskurar så är jag nöjd (;

*Dynamite med Taio Cruz - bara för att jag spelar sönder den just nu, hehe.




*Det är kallare i vattnet - temperaturen har sjunkit i havet som ligger vid mitt hus. Ändå är det så himla kvavt i luften. Vart finns logiken? Skit!

*
Getingar - Är det ngn jäkla getingsattack i år eller? Kryllar av getingar! USCH


Mer hissar än dissar - men hellre positivt än negativt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0