Saknar vintern!

Är ni också sådär att när det är vinter så vill man ha sommar och när det är sommar så vill man ha vinter? Sån är iaf jag och jag längtar efter vintern verkligen! Tänk att gå i varma kläder och höra snön knarra under skorna när man går. Och så julafton! Vet ju att jag kommer att längta til sommaren och värmen när det väl blir vinter men jag är som jag är. :)

Vet att jag inte bloggat på lääääänge men försöker att inte vara så mkt vid datan nu på sommaren och bara njuta innan skolan börjar. På tal om det så kom jag in på fredrika bremer gymnasiet inriktning musik! :D Det är kul men lite nervöst såklart. :P



Kanske inte världens bästa bild men det ser mysigt ut. :)




Kommentarer
Postat av: Linn

Nej usch inte vinter! ;O sommar ska det vara! ;)

2010-07-12 @ 19:13:38
URL: http://typmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0