Thought you'd always be mine.

      

Såhär såg jag och Linn ut igår när vi skulle kolla på film. Vi laddade upp med chips och dricka och började kolla på Jennifer's Body som jag skrev ett tidigare inlägg. Fast efter mindre än halva filmen fegade jag ur. Lovar, efter man har kollat på den filmen så kommer man inte tycka att Megan Fox är lika vacker längre, bara asläskig. Kvällen slutade med att Linn och jag kollade på filmen Sebbe istället. Den filmen är bara så sorglig. Fick sån stor lust att bara krama skådespelaren som spelar Sebbe. Fy fan alltså!


Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: lagt till dig med nu :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

2010-07-25 @ 13:35:12
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0