When there's no light to break up the dark ..

                                

Igår var Linn, jag & Linis på Söder och kollade på The Last Song och den var mycket bättre än vad jag förväntade mig. Väldigt sorglig och fin på samma gång så ja, jag kan rekommendera den. Men det är helt klart mer en tjejfilm dock!
Filmen började halv nio och vi var där drygt en timme innan för att hämta biobiljetter och för att hämta ut pengar så sen satte vi oss på en trappa och dödade lite tid genom att småäta lite godis och lyssna på Justin Bieber (Linns idé, *suck*). Efter filmen satte vi oss på bussen och åkte till Centrum. Det satt några roliga typer framför oss, kanske 7-8 killar i 20-25 års åldern som definitivt var fulla. De roade oss genom att sjunga skitfalskt och köra gitarrimitationer, haha. VÄLDIGT intressant att titta/lyssna på. Det blev ännu roligare när de vid sista busshållplatsen fattade att de hade tagit fel buss. HAHA!
Vi kom i alla fall hem vid kanske halv tolv och sen låg Linis och jag och pratade ganska länge. Vi vaknade i alla fall vid nio, någorlunda pigga och fräscha ;)

/Emma (:

Kommentarer
Postat av: claudia

fin blogg:)

byttat te devote.se (:

2010-06-02 @ 16:08:50
URL: http://bycclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0