Whisper me all your secrets ..

Sitter här och dricker te och inte vilket te som helst utan te med bland annat passionsfrukt, jordgubbar mm. som jag fick av Jossan idag + skitgoda blåbärsremmar. Jättegulligt! Tack Jossan :') ! Annars gör jag inte mycket. Tror att jag sa till Linis att jag skulle jogga idag (bläää..) så jaa, kanske det. Usch, är ett sånt latarsel ärligt talat. Nej jag ska sjutton ut och jogga tills jag spyr (nästan). Japp, JOGGA blir det!

/Emma :O

(Nu tycker jag att Linis får blogga. Hon har nämligen varit lite slarvig och jag har hunnit blogga 4 inlägg i streck. Ajabaja!)

Kommentarer
Postat av: julia

låter gott =)

2010-05-03 @ 16:43:30
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Jossan

Varsågod! <3 Njut nu ordentligt av téet!

2010-05-04 @ 15:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0