it's cold outside.


mornin' alla pigga! Eller kom på en sak förresten, de flesta av er borde väl gå i skolan just nu? hihihihihi. Inte jag inte! :) Har nämligen ledigt idag och i morgon så ja .. tycker faktiskt lite synd om er andra men är skadeglad också, snäll som jag är :D !
Sov hos Linis i natt och jag tycker faktiskt väldigt synd om henne. Vi somnade runt 2, halv 3 och hon går i skolan idag så hon skulle ju typ upp vid 7 liksom. Skulle aldrig överleva dagen om jag vore henne, s e r i ö s t.
Plans of today är att fixa mitt rum. Mamma och jag var på IKEA igår och köpte lite prylar till mitt rum så ska faktiskt ta tag i det idag när jag ändå har tid att fixa lite.

puss på rumpan <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0