so not what you think it is.


nu har jag gjort saltlösning. Börjar faktiskt asgarva när jag ser min påse med salt. Ser precis ut som knark liksom vilket jag inte hade en tanke på förrän Linis påpekade det och sen dess börjar jag alltid garva när jag ser påsen. Det är faktiskt salt! Salt som jag fick från East Street när jag piercade mig för att jag ska kunna göra min egna saltlösning. Saltlösningen behöver jag för att rengöra min piercing så att jag kan undvika infektioner och sånt tråk. Så nu vet ni. Det är SALT - inget annat. hihihihihihi ..

(och ja .. jag är typ nyvaken och osminkad/ofixad på bilden så ha lite förståelse. man kan inte se fräsch ut hela tiden)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0