whisper me all your secrets.

mornin' alla söta :) !
har precis satt mig framför datorn efter att ha städat (!!!), ätit frukost, duschat, fixat i ordning mig osv. Bara jag som blir sådär äckligt glad när det är soligt och fint ute och kyligt i luften? planerna för idag är att åka iväg och handla. shit .. låter seriöst som en småbarnsmorsa typ istället för en 16-åring. Vem städar på morgonen liksom och tänker spendera lördagen med att handla på typ ICA Maxi eller nåt? omg ..

anyway
så har jag funderat lite över det här med bloggen. Visst har den blivit s k i t - tråkig sen Linis Latrumpa slutade blogga?! Och tyvärr verkar det inte som hon har energin till att börja uppdatera sådär ofta som förut heller. Vilket jag fattar såklart. Har också blivit lat när det gäller uppdateringen och man har liksom tappat suget. Så jag har funderat på att skaffa en egen blogg (för typ 10:e gången???) och blogga där tills Linis börjar blogga här igen. För det känns lite knäppt att bloggen heter Emma UND Lina när det bara är jag som bloggar just nu och jag bloggar ju inte ens ofta. Det lutar i alla fall åt det hållet så vi får se vad som händer. Hold on, sötaste! :)

puss
.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0