blond, blond, blond.

Sitter här med nyfärgat hår! :D Resultat blev grymt faktiskt för att vara så nyligen och jag är jättenöjd. Köpte en hårfärg från Schwarzkopf, kommer dock inte ihåg vad själva serien heter men den var ny och skitbra! Det var blekning vi köpte så jag har inte varit särskilt snäll mot mitt hår, speciellt inte eftersom jag fick ta två omgångar med silverschampoo direkt efter färgningen för att få bort de gula tonerna. Vilket sliter något så ENORMT! Men snyggt blev det och det var det värt, absolut! Så nu blir kommer det bli mycket inpackningar i mitt hår för att vårda det så mycket det går.
Utväxten är helt borta och jag känner mig så fräääääsch!


har inte hunnit tagit någon bild så det får bli en bild på vackra Gwen Stefani istället. Bra exempel på hur snyggt det är att ha bruna ögon och blont hår! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0