break your heart.



städat rum - känslan går inte ens att beskriva, så mys tycker jag att det är att ha ett städat och fräsch rum! Då allt ligger i ordning, man hittar allt man letar efter och det luktar gott! Synd bara att det blir lika stökigt som det var innan efter bara några dagar. Nej men hiss till städat rum, absolut!

ärliga personer - behöver jag ens säga varför? Riktiga vänner är ärliga och säger sanningen ovavsett i vilken situation man befinner sig i. Jag har sån himla tur som har er, ni vet vilka ni är <3

blondiner - haha blev lite ego här men seriöst. Blont hår är gaaalet snyggt! Lite synd att folk har så förutfattade meningar om blondiner och sånt skit. Så hiss för blondiner. Blont och brunt är de snyggaste hårfärgerna ever!



skolfoto - fan asså. VARJE år tvingas man genomlida hela skiten med skolfoto. Jag som HATAR att bli fotad liksom! På onsdag har jag skolfoto. fan, fan, fan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0