Can't handle me ;D

Gästblogg, Annie Bunny ;)

Just nu har jag skittråkigt så jag bloggar på Emma och Linas blogg >:D Höhö. Tänkte beskriva Emma och Lina lite för att visa hur dom är utanför bloggen.

Emma: har allti varit den puschiga och starka tjejen som gör vad hon vill och kan skita i alla dumma människor. Och det är POSITIVT som fan. Emma bra fördel med Emma e att hon bakar HELA TIDEN goda saker som man kan ta lite av iblad, mohahahaha. Hon är verkligen jätte snäll och gullig. Hon e mycket intresserad av mode och snygga kläder och sånt ;D vilket jag e också. Tihi.

Lina: är en söt musik tjej som typ ALLTID e på bra humör :O Hon är skitduktig på att spela gitarr och sjunga. Hon e OCKSÅ skitduktig på att sminka. Vilket Emma och jag har nytta av iblad ;D hehe Lina kan verkligen inte tycka illa om någon i hela världen typ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0