.

Har inget bätte för mig så jag gör som min kära lillasyster :)

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu: blandat (trött, glad, confused mm.)
Favoritgodis: choklad *mums*
Är det nåt du absolut inte äter: KÖTT! Hihihi .. är ju v e g e t a r i a n ! ;)
Kläder just nu: leolinne, svart tjocktröja, svarta leggins.
Musik just nu: Waiting For The End - Linkin Park
Vad sa du senast: "jag skäms" .. ;O
Sommarplaner: förmodligen åka till ITALIEN! :) + sola, andas, leva helt enkelt.
Hur många kuddar sover du med: 1
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Linis, alla snygga guys från Twilight (A) hihihi och musik :D
Spelar du nåt instrument: nej, suger på allt som har med musik att göra.
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska faktiskt tror jag.
Sparare eller slösare:
slösare :/ (Vadå?! jag kan ju inte rå för att alla mina pengar försvinner?)

Bästa film: Titanic
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå :)
Gillar du henne/honom fortfarande: faktiskt inte ;O
Tror du på mirakel: Ja, men jag tror mer på att allt händer av en anledning.
Är du kittlig: ... kan man ju säga, hehe ;)
Stjärntecken? Oxe.
Rädd för insekter? Jooooooooo :'S
Äckligaste insekten: Spindlar och såna där långbeningar med vingar :/
Det här är jag bra på: skratta!
Skriver du dagbok? det niiii ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Piercing :D <3 ! Monroe-piercing och ska göra det om mindre än 2 veckor faktiskt! iiiihh!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat.
Är du rädd för blod? Beror på. Lite blod = nä. Mycket blod = jaaa.
Gillar du att sjunga? Ja, kan inte sjunga men gör det när jag är ensam hemma, hihi.
Anser du att du är stark? Som person? JA. Fysiskt? NEJ.
Vad gör du om du får hicka? blir skitirriterad :/
Röker/Snusar du? Nej - fina flickor röker (/snusar) INTE! :D
Hemlig omöjlig dröm? jobba som stylist lr ngt ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0