för dig ska jag göra det tusen gånger om.

hej hej alla .. pigga? Är helt sjukt trött, förkyld, sliten och bläig så jag vill egentligen bara duscha och gå och lägga mig typ. Men det går inte för snart kommer ANNIE-BABE hit :) ! Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på men blir väl kanske film och en hel del pratande för vi hinner inte träffas så ofta just nu pga skolan :/ Men skitsamma, snart kommer hon hit i alla fall :D !
Jusste, ni märkte ju att lilla LINIS bloggade i förra inlägget - She's alive! typ .. hihihi. Nä men det finns ju liksom ett liv utanför bloggen, man orkar helt enkelt inte vara superduktig på att uppdatera hela tiden. Så don't blame it on her, lilla bebisungen :) <3

puss på alla söta.


mina fiiina :) <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0