sometimes solutions aren't so simple.

good mornin' fina läsare. Som jag nämnde i tidigare inlägg så hade jag ju sovmorgon idag och ändå vaknade jag vid tio över åtta liksom och kunde inte somna om. Ironiskt eller vad? Men känner mig utvilad så det gör faktiskt inget. Plans of today är att åka till Haninge Centrum och shoppa, jag fick ju mitt studiebidrag igår! :) Så ska ta vara på tillfället och leta efter ett par skor. Ja, jag ska shoppa själv faktiskt. Låter kanske tråkigt för vissa för det är ju alltid roligare när man är två men ibland är det väldigt skönt att få vara själv och jag behöver verkligen komma iväg för att tänka på annat just nu. Bloggar senare i eftermiddag också tror jag, förhoppningsvis har jag ett par skor med mig hem då. Puss!


älskar dig fina lillasyster <3.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0