there was a time when you let me know.



have2have - har en känsla av att jag har hissat dem förut? Aja, grymt bra hemsida med såååå jäävla snygga skor att man bara dör. Visst, det kostar runt 500 - 700 spänn men det är värt det tycker jag. Klicka in där! :)

titanic - jag driver inte när jag säger att den filmen är den mest ägigaste ägiga filmen som finns! Så fin, gullig, vacker, berörande, sorglig och rolig - allt i en enda film! Hur lyckas man med det? Cred till regissören som har gjort den filmen (bara för det så vet jag inte vad han/hon heter, piinsamt). Att Leonardo DiCaprio är med är så världens BONUS! Den människan är så sjukt snygg! Kärlek till Titanic (och Leo DiCapro <3)



Linis - Haha driiiiv, men den ungen är farlig! Varje gång vi träffas (varje dag) har hon med sig massa godis och skit som vi två sen sitter och tjockar oss med. Fatta hur tjock jag kommer bli när hon göder mig sådär?! Busiga unge ;O (:

Stadium/Intersport/mm. - Dissar alla sportbutiker, hehe. Varför? Ja för de påminner mig varje gång om hur otränad och lat jag är och hur smällfet jag kommer bli om jag inte gör något åt saken snarast. Kanske dags för mig att börja träna eller vad säger ni? ;D haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0