they call me heartbreaker.

rise 'n shine sunshines :D ! Jag går på energi som inte finns just nu eftersom jag sov cirka 3 - 4 timmar i natt. Sitter just nu i Linis stuga med hennes MAC (u s c h e n !) framför mig. Vi gjorde bakisbrunch, driiiiv. Nej men seriöst, vi gjorde i alla fall brunch, pannkakor faktiskt. Eller ja .. vi försökte. Alla pannkakor gick sönder och blev typ lite småbrända här och där men vi va så j ä v l a hungriga att vi åt ändå ;)
Just nu har Linis sprungit panikslaget till duschen (hehe) och jag sitter här och roar mig själv. Lyssnar på de nya låtarna från Linkin Parks senaste album A Thousand Suns och har fastnat HELT för Waiting for the end. Helt uuuunderbar låt, när Chester sjunger blir jag helt iiiiiiiiihhhh! Han är så SJUKT DUKTIG!


L I N K I N  P A R K <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0