your friends all plead for you to stay.

Shoppade som sagt igår i Haninge Centrum, mötte upp Linis i hennes skola och sen åkte vi och sov över hos henne. Det jag köpte igår då blev mina fiiina skor, ett linne, en mascara och underkläder. Så nu har jag 300 kr kvar på mitt konto. Det gick alltså åt 750 kr av mitt lilla studiebidrag på 1050 kr. Så nu vågar jag inte riktigt röra dem pengarna som är kvar för om jag köper upp allt kommer jag bli helt knäpp resten av månaden för jag BEHÖVER pengar, haha. Är i alla fall väldigt nöjd över min shopping och speciellt över skorna som ni kanske har märkt :) Shoes are a girls best friend.


Mascaran som jag köpte. Lash Extension Effect Mascara från Max Factor. Prövade den för första gången idag och den var väldigt bra. Separerar fransarna skitbra och gör dem lååånga. Kostade 175 krKICKS! Rekommenderas verkligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0