11/9

Ja idag är det den 11/9 då. För exakt 9 år sedan vet inte vilken tid men ändå så hände ju den hära world trade center olyckan. :(  Typ hur hemskt som helst och kan bara tänka mig hur jobbig den här dagen måste vara för dem som har förlorat ngn i olyckan. Bra filmtips om den här olyckan som jag kan tipsa om är:

Flight 93:

Jag tror att det var den här filmen jag såg? Tydligen finns det en som heter united 93 också som har samma handling eller så är det samma men.. aja usch så förvirrande. :S Aja den/de här filmerna handlar om ett av planen som blev kapat men där passargerarna lyckades ta över och förhindrade att planet nådde sitt mål genom att krascha det. Jätte bra men sorglig film!




























Remember me:

Haha ja.. egentligen ska jag inte säga mkt mer eftersom då sabbar jag hela slutet men asså seriöst en av de bästa filmerna eveeeeer! :D <3




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0