but my time would be waisted.

hej alla söta :) sitter här och är så sjuukt sliten så att jag bara vill gömma mig för allmänheten och typ gå i ide eller något. Är galet trött men är ju värsta lyllo eftersom jag har studiedag i morgon så jag ska passa på att ta en lååång sovmorgon och tänka på stackars er som måste gå i skolan för jag är ju så himla snäll, eller hur? ;D

Dagen har varit helt okej, lite småseg bara. Fick värdens fucking huvudvärk så det kändes som jag skulle dö ett tag men överlevde efter jag lyckats tigga till mig två huvudvärkstabletter från sjuksyster. Idag var det sista dagen att fixa praoplats också och Tove var världens snällaste och ringde åt mig, hehe. Så nu ska jag praoa på trinntorp, måndag och tisdag vecka 40, 41 och 42. Det var min liksom sista utväg men nu känner jag bara : f u c k. Vill inte praoa där, haha! Men gjort är gjort och jag överlever väl I guess. Ska snart ta en dusch och fräsha upp mig så mycket det går och sen ska jag sooooova. Ja, trött är jag faktiskt att jag inte skulle backa om jag fick sova nu. puss och kram!


haha, helt cp bild på mig men hittade inget roligare. Lite kvällshumor helt enkelt ;) bjuder på den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0