can't live without you.

Kom på en ganska intressant tanke. Alla har ju något eller flera saker som man inte kan leva utan och det kan verkligen variera från person till person. För vissa kanske det är en bil, för andra kan det vara smink. Jag har saker jag inte skulle kunna klara mig utan. Och nu pratar vi saker, inte personer.


Här är prylarna jag inte skulle kunna leva utan typ.
Mobilen för att det är ju med den man når alla och kan sitta och smyg-smsa på lektionerna, haha. Ipoden för att jag skulle dööö om inte jag fick lyssna på musik på mornarna. Då skulle jag få ett jävligt morgonhumör säger jag bara. Smink för att .. ja. Klart man behöver smink liksom! Och slutligen plattången för att den är min absolut bästa vän när mitt hår lever sitt egna liv :)






Kommentarer
Postat av: nicole

måste också skaffa en ipod :)



/shoppaholly

2010-09-27 @ 22:41:57
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0