good mornin'

Sitter här, praktiskt taget nyvaken eftersom det enda jag har hunnit göra är att äta frukost. Sitter här, totally ofixad och känner mig ganska .. ofräsch. Skulle verkligen behöva en "ta hand om mig själv - dag". Typ ta en långdusch, fila och måla naglarna, lyssna på musik och så. Vore mys.
Tyvärr har inte min (JÄVLA) förkylning släppt och jag vet inte riktigt hur jag ska göra i morgon. Vi ska baka hela dagen i morgon i skolan så det blir ett problem.
Eftersom jag går livsmedelslinjen och vi hanterar livsmedel är det extremt viktigt att man inte är sjuk eftersom det smittas jättelätt genom livsmedlen. Och jag är definitivt inte frisk på långa vägar. Men jag vill ju till skooolan! Haha, trodde a l d r i g jag skulle höra mig själv säga så. Verkligen aldrig. Fan, vill inte sitta och tråka mig igenom ännu en dag ensam. Hjääälp ..

                     
         Ja, helt nyvaken. Vet att det ser ut som jag har en svart slinga i håret men nej, sry ;)






Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: Jag ska mest slappa tror jag, kanske blir att jag går till nån kompis lite senare :) Själv då?

2010-09-05 @ 11:18:19
URL: http://letthedreambegin.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh tack gull :)

2010-09-05 @ 11:54:07
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0