got me like, omg, i'm so in love!

                    
Hjääälp! Har världens problem just nu! Jag ska ju köpa ett par kilklackar så fort jag får mitt studiebidrag men det finns ett problem. Här har jag hittat fyra par skitsnygga kilklackar, M E N! Jag har ju storlek 36 i skor och oftast brukar storlek 37 i klackar bli alldeles för stora för mig. Nu är det så att klackarna från scorette, de dyraste (!), är de enda som finns i storlek 36. Resterande tre par finns bara i storlek 37 och uppåt.
Hur ska jag göra? Egentligen skulle jag vilja köpa ett par som är lite billigare än 700 kr för att ha pengar över för att köpa smink/kläder men jag är samtidigt i nödbehov av ett par höstskor. Sheisse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0