hiss och diss.



*Sovmornar - vem älskar inte sovmornar? Synd att det blir så få av dem nu när man går i skolan. Extremt viktigt att man får sin sömn när man är "tonåring", haha. Skolan borde faktiskt ha förståelse för det! ;)

*
Rihanna - Trots att jag är skitless på Don't stop the music och Disturbia så är hon faktiskt en helt fantastiskt sångerska och har skitball stil. Att hon dessutom fortsatte sin sångkarriär och stod upp mot allt hat som riktades mot henne trots att det var Chris Brown som misshandlade HENNE och inte tvärtom visar att hon är extremt stark som person och hon är definitivt en förebild!
Att hennes och Eminems "senaste" låt Love the way you lie är skitgrym gör henne inte sämre precis ;)

*Spa-stunder - Älskar att ha min egen spastund med ansiktsmask, tvålar, hårinpackning, body butter och everything! Man känner sig så himla fräsch och pigg efter det!



*Spindlar - Behöver jag ens argumentera varför jag dissar spindlar? Är L I V R Ä D D för spindlar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0