hiss och diss.



*Linis - världens bästa människa! :) Finns där i vårrt och torrt trots att vi har känt varandra i princip hela livet och jag tycker att hon borde ha tröttnat för länge sen på mina bitchiga stunder och mitt hetsiga humör. Bäst helt enkelt! (:

*min klass - har redan sagt det men min klass är fan den bästa! Alla människor i min klass är så himla snälla och roliga och ja, slå det ni ;)

*
tokio hotel konserten - vet inte hur många gånger jag har tjatat om den konserten men det är det bästa jag någonsin upplevt i hela mitt liv så det finns inte ord för hur mycket den stunden betyder. Minns hur mitt hjärta rusade iväg när konserten började och de spelade låten noise. Ger mig rysningar. Vill tillbaka!

*nagellack - ja varför inte hissa nagellack egentligen? Älskar att sitta och fixa mina naglar i antingen fina eller helt sjuka färger. Kan liva upp en hel outfit tycker jag.



*respektlösa människor - jag syftar främst på killar som verkligen har no respect för oss tjejer utan ser oss mer som objekt som de kan göra hur de vill med. Ni är fan patetiska! Skaffa ett jävla liv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0