I want you to love me.

Just nu sitter jag här i soffan framför datorn i min mysiga Tokio Hotel - tröja. Bästa tröjan ever, kärlek till den :)
Tyvärr har det inte blivit särskilt mycket uppdatering på senaste för att jag helt enkelt tappat lusten och inte har energin trots att jag önskar att jag hade det. Men jag har ju också ett liv utanför bloggen som jag absolut prioriterar först. Det har inte hänt så mycket annars. Skolan flyter på och ja som sagt, jag har världens bästa klass, lätt!
Synd bara att väldigt många på min skola är så himla fixerade av hur man klär sig. Eftersom man tydligen klassas olika beror på hur man klär sig. Men oavsett vad de tycker tänker jag ändå klä mig hur jag vill, för jag är ju jag och det kan i n g e n ändra på ;)
Men tillbaka till den senaste kassa uppdateringen. Så ni vet nu så tänker jag inte lägga lika mycket energi på bloggen längre utan bloggar när jag känner för det. Puss & kram :)

 
Som Kenza brukar säga: Man sover bäst i Tokio Hotel-tröjor. Stämmer bra det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0