i'm free fallin'.

Heeeelluu alla söööta :) Sitter här i tokio hotel-tröja och shorts, fortfarande sminkad och med mina nya örhängen på. Efter skolan drog Linis och jag helt spontant till Tyresö Centrum för att snacka lite skit och bara typ umgås. Fast jag hatar Tyresö Centrum, haha. I alla fall när vi satt och åt massa onyttigheter på en kebabresturang där så råkade Linis lägga av VÄRSTA RAPEN - asså driver inte nu. VÄRSTA KILLRAPEN! Jag börja asgarva för det satt två snett bakom oss i våran ålder typ och såg ganska äcklade ut. Hahaha! Förstår dock inte hur den rapen kunde komma från hennes lilla kropp? Mystiskt.
Linis köpte i alla fall en body butter från The Body Shop som luktar mumsigt. De var verkligen jättetrevliga där. Vi fick liksom glass och testprover på en parfym som de har. Skitsnällt! Cred till dem!

Har jag sagt att Linis är vääärldens bästa? :D Jag har liksom velat ha ett par örhängen, såna där skitstora silvriga ringar eftersom jag tycker de är så jäävla snygga. Så hittade jag ett par men såklart hade jag inga pengar men Linis var såklart världens snällaste och lånade mig 50 spänn. Bäst eller vad? Så nu sitter jag med de örhängena på och är skitkär i dem + en ny tröja som hon har köpt. Funderar på att smyga med den hem. Går det tror ni? Let's see :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0