la isla bonita.

Eftersom i princip alla andra har skrivit vad de tycker om Hugo & Paows låt La Isla Bonita-cover så tänkte jag göra det jag också.
Jag tycker för det första att det var lite tråkigt att de gjorde en cover och ingen egen låt men det var ju deras eget val I guess. Hugo är ganska pinsam i hela låten tycker jag, lite sådär wannabe-Pitbull varning på honom men det är väl ganska duktigt av honom att rappa på spanska antar jag. Dessutom så är han också väldigt snygg så det kompletterar väl lite, haha. Annars så ska Paow ha cred för låten. Hon verkar faktiskt ha en ganska fin sångröst och har bra mycket bättre uttal än Kissie i Success. Hon ser lite osäker ut i videon så det drar ner lite men annars är hon ganska duktig. Skulle liksom inte kunna göra det bättre själv, det kan jag lätt erkänna.
Stort + för att de gjorde en video till låten överhuvudtaget!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0