show me some respect, suckers.

Jag blir så jääävla trött på människor. Vad är det för jävla fel på er? Har ni inget liv eller?! Vet ni inte vad respekt betyder, har ni aldrig hört det ordet förut eller?! JÄVLA IDIOTER!!!
Förstår inte hur ni tänker, om ni ens tänker?! Eran syn på oss tjejer måste vara så enormt, extremt, förjävligt, sorgligt snedvriden. Ni har ingen rättighet att bete er som ni gör mot varken mig eller andra. Jag får gå klädd hur fan jag vill och inte ska inte ens kommentera det eller glo äckligt, fatta!
Bara för att jag väljer att ha min klädstil, alltså då högre klackar, tunna strumpbyxor och så - betyder det att jag är en hora enligt er då? Att ni har rätt att göra vad ni vill mot mig, att bete er hur som helst mot mig då? Ni är för i helvete helt jävla sjuka i huvudet. Hoppas ni fan dör asså, jävla äckel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0