they don't understand you.



*Kissies blogg - Alltså lyssna noga nu. Jag hissar hennes b l o g g inte henne som person. Jag läser hennes blogg dagligen för att jag tycker att hennes blogg är väldigt underhållande och så uppdaterar hon ju så ofta också. Dessutom älskar jag skvaller, skandaler och sånt skit så ja. Mycket cred till hennes blogg! :)

*
Katy Perrys "nya" album Teenage Dream - Älskar hennes nya sound och hennes låtar. De bästa låtarna tycker jag är Teenage Dream, E.T. och California Gurls. Värt att lyssna på! Sök på spotify vetja!

*Annie - definitivt roligaste människan jag känner, överlägset. Har så sjukt rolig humor och är dessutom så himla snäll. Det går inte att vara på dåligt humör med den människan, seriöst. Cred till dig Annie :)



*
Robyn - Är så himla trött på den människan. Tycker inte att hon sjunger bra alls + att jag att bara stör mig på henne. Att hon spelas hela tiden nu gör mig bara mer irriterad. Hon sjunger ju inte bra! (smaken är ju olika.)

*Alla konstiga covers på Dynamite - Taio Cruz - Alltså att man orkar göra covers på en sån jävla grym låt?! Går aldrig att slå originalet så bara ge upp!







Kommentarer
Postat av: Annie

aaaaaw va snäll du e!!! love yaa

2010-09-01 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0