10 things you maybe didn't knew about me.

*När jag typ var 6 år eller något så halkade jag på en isfläck, någon dag innan julafton (!), och slog i hela munnen. Blodet bara rann = jag fick inte äta knäck eller ischoklad på hela julafton och var skitlack.

*Jag är 153,5 cm lång och nej, kommer inte bli längre ;)

*Jag är/var livrädd för hissar förut, alltså att fastna. Nu är det bättre men förut var jag extremt rädd.

*Jag är naturligt blond - alltså typ svenneblond då = Blond men mörk i hårbottnen. Men jag färgar mitt hår ljusare blont för jag tycker själv att det är mycket snyggare.

*Jag hatar reflexer. Haha, skitlöjligt men sant. Tycker det känns så töntigt att gå runt i reflexer när det är kolsvart ute men det är ju visserligen nödvändigt om man inte vill bli påkörd.

*Jag har ridit i 9 år nu. Har precis slutat eftersom jag tröttnade. Hästar är såna enormt fantastiska och vackra djur men jag tycker hela häst-grejen är något man drömmer om när man är liten och sen växer ifrån. I alla fall de flesta. Oftast ville man ju som liten och tjej ha en egen häst men nu idag när jag är waaaay mycket äldre och smartare så vet jag att jag inte vill skaffa häst faktiskt. För lite tid, pengar, plats och intresse.

*Jag är totalt sko-obcessed. Totally! Fast jag misstänker att ni kanske visste det innan (?) ;) Haha.

*Min farmor är min klippa och den som står mig närmast i släkten. Hon har alltid ställt upp för mig och Linn ända sen vi föddes och jag skulle inte klara mig utan henne. Den finaste och snällaste människan jag känner. Älskar min farmor <3

*Jag svär hela tiden. Nästan i varenda mening faktiskt. En ful vana som jag inte får bort. Hjälp någon?!

*Jag har 2 efternamn men på facebook använder jag exempelvis bara det ena. För det första efternamnet kan typ ingen stava eller uttala och jag får alltid bokstavera det. Är det verkligen så svårt? :O








Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: aww, tack sötnos! vad gullig du är, kram på dig <3

2010-09-02 @ 22:13:24
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0