you make me happy.

Alltså jag måste bara berätta om en helt underbar dröm jag hade i natt. Åååååååh, vad jag vill tillbaka! :')

Jag drömde att jag och min familj var på ett helt okänt ställe, okej jag vet att det låter helt overkligt men ändå. Jag hade i alla fall gått mina egna vägar och gick runt och kollade och gissa vem jag stöter på? GEORG LISTING från TOKIO HOTEL!!! Jag blev typ helt galen och bara kramade honom och han bara skrattade och kramade tillbaka. I drömmen var han verkligen jättesnäll och rolig och pratade med mig. Ja, vi pratade tydligen samma språk, om det var tyska, svenska eller engelska har jag ingen aning om men vi förstod varandra i alla fall. Det var helt underbart. Men drömmen blev ännu bättre!

Vi gick typ ut ur den där byggnaden som vi var i, tror det var ett stall, och gissa vem som går emot mig på andra sidan av en gräsmatta?! BILL KAULITZ från TOKIO HOTEL! Jag bara rusade mot honom och nästan hoppade på honom, var helt överlycklig. Han skrattade och log sitt gulliga leende så jag bara smälter nu när jag tänker tillbaka. Det roliga var att han hade klippt sitt hår kort (!!!) men det var så jävla snyggt. Jag fick i alla fall ta kort på honom med mobilen och sen vet jag inte riktigt helt vad som hände, tror jag vaknade. Vaknade med ett leende.

Drömmen kändes så himla verklig. Jo det sista jag minns innan den tog slut var i alla fall att jag rusade iväg för att berätta för Linn, haha. Åh vad jag vill tillbaka, take me back! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0