A freak of nature, stuck in reality ..

Sitter här och är nästan helt slutkörd. Och vad har jag gjort? Jo, städat. Som en idiot. En dåre. En idiot-dåre. Dammsugit allrummet, mitt rum, badrummet, vardagsrummet, köket, hallen och matrummet, skurat alla dessa rum + dammat och bytt sängkläder. OCH piffat till lite här och var. Låter det lockande? Tror inte det.
Städat på tom mage eftersom jag åt frukost redan vid åtta så var helt skakig i benen vid tre och min mage gav ifrån sig en väldans massa klagande. Den åstadkom sådana ljud man nästan inte trodde var möjligt och ja, då var det ganska uppenbart att jag verkligen behövde äta (;

Runt ett idag åkte Linis och jag iväg för att köpa godis och läsk. Och ja, sen har jag städat nästan ända fram tills nu. Vilket liv jag har. Eller näe, har inget liv alls. Nu ska jag snart hjälpa Pappa med middagen, sen efter det kommer Annie och Linis hit och kan jag koppla av. Fast det lär jag inte göra, lär ju bli rädd som satan och skrika så alla grannar hör, hehe.


*Den här bilden får mig alltid att le :)

/Emma


Kommentarer
Postat av: BRUDARNA FASHION

SV: Tack så mycket!



Och riktigt härlig bild! ^^

2010-04-09 @ 17:23:40
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Svar: Ja, de är så... sega, haha :P

Tack så mycket!

2010-04-09 @ 17:43:17
URL: http://justlikelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0