A million sparks are falling down ..

Sitter här i pyjamas och lyssnar på på Leb' Die Sekunde, ofixad och känner mig allmänt ofräsch. Igår blev det ju i alla fall bättre väder än i måndags och snön har smält bort en hel del. Men just nu är det tråkigt gråväder ute och det har regnat. Blä.
Eftersom både Linis och jag har beställt våra balklänningar finns det en chans att de kan komma idag, i morgon eller på fredag. Så nu är jag väldigt förväntansfull fast jag tror inte att de kommer fram idag. Men är också jäkligt nervös eftersom jag verkligen gillar klänningen jag kanske ska ha. Tänk om den ser helt annorlunda ut i verkligheten, eller om tyget är konstigt eller att hela klänningen bara är helt fel. Hoppas inte det! Nej nu tror jag att jag ska göra i ordning mig så jag inte sitter här och ugglar hela dagen.


*Smakprov :)

/Emma


Kommentarer
Postat av: Annie Wittlock

Ååååååå, va fiiiiiiiin prinsessa!!! <3333

2010-04-07 @ 17:19:53
Postat av: YVONNE

gud vad kul med bal

2010-04-10 @ 13:29:38
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0