But now the moment seems to‘ve come ..

Idag åkte jag och Mamma till Sickla Köpkvarter och shoppade kan man ju faktiskt säga. Eftersom våren är här så har i princip alla butiker släppt massa vårkollektioner, allt från prylar till kläder och helst skulle jag vilja ta hem alltihop. Vilket inte går (typiskt!) tyvärr men hade det gått hade jag lätt gjort det. Eftersom Linn skulle få skjuts hem av Lollos pappa kunde vi ta det lugnt för en gångs skull och kolla på allt möjligt. Mamma köpte två par jeans och en jättesöt blus och jag köpte också en skjort-blus, som jag kallar det för. Det var liksom kärlek vid första ögonblicket och har det väl inträffat så kan inte min hjärna släppa det. Så det enda jag tänkte på när vi kollade i alla andra butiker var den där jäkla skjort-blusen. Så efter lite tjat fick lyckades jag övertala Mamma att köpa den mot att hon betala 200 och jag 100 spänn. Men lägger upp bild på min underbara skjort-blus i morgon!

Jusste, vi träffade också Kalle & Sophie (min faster och hennes kille). Så vi svängde förbi dem och fick lite kläder från Sophie som kommer bli väl använda, tack tack! Lägger förmodligen upp bilder på dem i morgon också!






*Mamma lär döda mig om hon ser att jag har lagt upp den här bilden, hehe

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0