Caught in the spotlight, that's my existence ..

 7 saker du inte visste om mig!

*Linis & jag delar på 2 syskon - våran storebror och storasyster, men utan att vara släkt på något sätt alls. Klura på den ni! ;)

*
Jag är extremt envis och har förmodligen ärvt det av min Mamma. Trots det så är nog Linn snäppet värre, haha!

*Jag hatar folk som härmas! "De får inspiration av dig" - och sånt tycker jag bara är skitsnack! Skaffa ett liv! (nej men något åt det hållet)

*Jag har två hundar och en katt. Mina hundar är av rasen rottweiler och min katt är en bondkatt! :)

*Jag blev "hundbiten" som liten men tack vare att vi skaffade Ester (ena hunden) så försvann min hundrädsla. Utan henne vet jag inte hur rädd jag hade varit idag för hundar <3

*Jag fyller år i morgon! 16 år och jag blir gammal och grå. Nej, jag skojar! ;) Men gammal känner jag mig.

*Jag ä l s k a r Tokio Hotel - den var ju svår att gissa?


/Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0