I hate you for this, It's against my will ..

Freeeeeeedag! Jag kan nästan skrika av glädje! Men det ska jag inte om jag inte vill låta som en gammal häxa (har ont i halsen). Idag är det nationella prov i Matte och jag känner mig faktiskt mer motiverad än igår då jag var så himlans trött. Men nu har jag fått sova och känner mig "redo för att möta dagen" - lite poesi här eller något.
Tror att en stor del av förmiddagen kommer gå till nationella så vi har ingen engelska (?) och det gör dagen lättare. Engelskalektionen på fredagar brukar alltid kännas milslång. Så dagen ser väl i princip ut såhär, tror jag: Nationella prov, EA(?), Lunch och Syslöjd. YES! :D

/Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0