Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist

Idag är planen att Annie, Linis och jag ska ha filmkväll och glo på Eden Lake och den filmen kan man ju minst beskriva som psykiskt påfrestande. Linis och jag har nämligen sett den tidigare men det har inte Annie så det ska bli minst sagt väldigt roligt att se hur rädd hon kommer bli. Bara för att jag sa det nu så kommer hon säkert inte bli rädd alls. Själv blir jag alltid lika rädd av den filmen för den verkligen äcklig och skitläskig!
Så nu på dagen ska Linis och jag dra iväg för att köpa godis eller annat onyttigt såklart för Annie har redan förberett med massa gott. Själv måste jag städa här hemma för mitt rum ser inte fint ut och så måste jag städa allrummet där jag tror att vi kommer sitta.

Igår kunde vi hämta ut min balklänning och lyckan är stor. Den passar perfekt och är verkligen jättesöt men det enda "men:et" var att jag tyckte den var lite för lång. Eftersom jag själv inte är så lång så blir det lätt hänt att jag ser ännu kortare ut om jag har lite för långa klänningar. Inte för att jag brukar ha klänningar särskilt ofta. Men vi tänkte sy upp en volang så den kommer bli väldigt kort men jättesöt och asball. Får bara låta bli att böja mig ner, haha. Men jag kände mig som "en prinsessa" som Linis sa igår :) Vilken känsla!

Pappa lyckades även fixa punkan på moppen <3 igår senare på dagen och jag känner mig evigt tacksam! Det ironiska är dock att han råkade ha sönder ena stänkskärmen fram så nu är jag utan den ena. Men det gör inte mycket för mig eftersom den åtminstonde går framåt utan att dra omkull mig.

/Emma

(Jusste, måste ju tillägga en sak. På spellistan till höger finns det några Justin Bieber - låtar. NEJ, jag lyssnar inte på Justin Bieber, usch blä. Jag la till dem för Linis skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0