I'm not lettin' go, I keep hangin' on ..

Jag har nog världens gulligaste gammelmormor tror jag! :)

Får bli ett väldigt kort inlägg för funderar på att dra över till Annie och spana in hennes nya vrålsnygga moppe som hon köpt idag (?). Farmor sov över från lördag till idag så hon, jag och Mamma åkte till min gammelmormor Astri och hälsade på med tårta och blommor eftersom hon fyller år på onsdag. Sen lämnade vi Farmor vid hennes lägenhet och drog vidare till Plantagen och köpte kogödsel, hönsgödsel och såfrön. Så nu har vi planterat morötter, sallad & rädisor och satt potatis. Ja, jag är ju en riktig lantnörd och skulle lätt kunna bo ute på landet med alla kossor, höns och hästar :) Sån är jag. Bloggar nog mer sen, hej svejs!

/Emma :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Lägg ut moppebilderna på facebook och bloggen ;D

2010-04-25 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0