It's automatic, systematic, so traumatic, you're automatic ..

Sitter här i våran fotölj och diggar till Tokio Hotel. Haha, näe eller ja. Mamma har nämligen köpt värsta högtalarna till våran dator och J-Ä-V-L-A-R vilket ljud! Skitkul att vrida på hög volym och sjunga falskt hur mycket man vill eftersom det är bara jag hemma. Linn tog en tidig buss med sin kompis Veronica så det är bara jag hemma just nu. Det är fredag så det kommer bli en lätt skoldag att ta sig igenom med tanke på lätt schema och så slutar vi vid två. Ja, jag vet i alla fall vad jag ska göra när jag kommer hem. På med musik i högtalarna och skriksjunga tills jag blir hes! Något i den stilen i alla fall ;) Ha en bra fredag!

/Emma :)

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag vill med ha bra högtalare:D

2010-04-23 @ 13:03:20
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en riktigt fin fredag!

2010-04-23 @ 14:07:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0