Leih mir deine Flügel ..

Sitter och lyssnar på Hilf mir Fliegen som Linis la upp i förra inlägget och bara ryser för den är så jävla (ursäkta språket) fin! Idag är det ju lördag och Linn ska rida som hon gör varje lördag. Mina planer för dagen är att köra över Linis moppe som hon lämnade kvar här (eftersom hon fick skjuts av Annies mamma) och jag tror att Mamma och jag ska åka till kanske Farsta Centrum, Haninge Centrum eller liknande och bara strosa omkring. Tror jag, men det är inte säkert.
Linis och Annie (länkad) åkte hem vid halv elva igår men vi hann se hela Eden Lake och liten del av Fredag den 13:e! Eller ja, jag tittade inte på Fredag den 13:e eftersom jag är så jäkla feg, haha. Men Eden Lake fick bra betyg av Annie då hon sa att den åtminstonde var en av de läskigaste filmer hon sett. Om hon nu inte driver med mig, då jäklar! Men om det är sant så lyckades vi i alla fall skrämma henne. Sen var vi väldigt "seriösa" och garvade åt allt möjligt och tog massa knäppa kort. Kul var det i alla fall och gärna något jag gör om :)

Skriver förmodligen mer senare på dagen!



/Emma


Kommentarer
Postat av: Bunny

Fy fan va kul vi hade. OCH VET NI VA PAPPA SA!!! Min stuga kommer vara klar innan sommarlovet och vi ska köpa en ny platt-tv och allt. Då kan vi typ sitta och snacka skiten ur varandra varje fredag eller titta på skräckisar och såå. Hehehe, och jag tyckte verkligen Eden Lake var skit läskig, kunde inte somna igår kväll, så det så!!

2010-04-10 @ 18:50:17
URL: http://anniewittlock.blogg.se/
Postat av: Lina

haha inte jag heller jag typ vaknade klockan 3 på natten och vågade inte stänga ögonen! :P

2010-04-10 @ 19:09:52
URL: http://emmaundlina.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahahaha, naaaw. Jag Somnade typ vid halv 2 :P Tänkte på när Simon stack in kniven i tungan på den där killen :O

2010-04-10 @ 20:12:37
Postat av: Emma

Jag vågade inte öppna ögonen, haha xD Hellre blir jag mördad/skrämd eller ngt med stängda ögon, haha! Så slipper jag se skiten xD

2010-04-10 @ 20:16:35
URL: http://emmaundlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0