See the world behind my wall...

Hej hej! :) Idag såg vi på bio med klassen vilket var kul. Eller ja, filmen var inte så bra men det var en bra start på veckan. Juste! Bakom mig, Emma och Annie så satt det några killar som var jättejobbiga. En av dem sparkade på min stol hela tiden och under filmen så kommenterade dem allt som hände och vägrade vara tysta. Dem sa dock väldigt knäppa saker och jag fick skrattanfall ganska ofta pga det så det var lite kul ändå. :) Nu sitter jag hääääär och gör ingentiiiiiiiing, usch avskyr vardagar dem är så trista men snart blir det pizza! :D



(En pizza jag målade i paint. ;) Om någon undrar vad det rosa är så ska det föreställa skinka hihi)

/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0