Wake me up, 'cause time is running out ..

                                   
Maränger! Jag kan inte baka maränger, pinsamt men helt sant! Jag som vill konditor kan inte baka m a r ä n g e r ! Usch vad pinsamt! Men nu har jag bett Mamma att köpa choklad och ägg (behövs extra om något skulle gå fel) så nu jäklar ska jag göra maränger! Nu blir det andra maränger, hehe. Tänker följa ett recept från recept.nu som Leila Lindholm bakat och förhoppningsvis med lite (mycket) hjälp av Mamma och Farmor. Önska mig lycka till. NU jäklar!

(Om jag inte skriver ett inlägg senare om marängerna då vet ni att det har gått käpprätt åt skogen!
Notera även min lilla logga som jag lyckades göra på egen hand! :)

(Undrar hur många gånger man kan skriva ordet maränger i ett enda inlägg. Jösses!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0