You break the ice when you speak, with every breath you take you save me ..


Skoldagen var ganska enkel att ta sig igenom faktiskt. Det var Nationella prov i Matte, världens längsta rast på typ 2 timmar eftersom vi inte hade någon engelska så vi åkte och åt pizza istället för kattmaten i skolan, (hehe) och sen var det syslöjd. Sen var den här veckan slut och nu är det H-E-L-G! Det kändes ganska bra på Nationella Provet (peppar, peppar) men varje gång jag säger så brukar det gå rent sagt åt skogen. Så det enda jag kan göra just nu är att hoppas! Efter skolan fick jag skjuts av Tessan i moppebilen (!) och det var en upplevelse, haha. Det var PRECIS på gränsen att vi kom upp för en riktigt seg backe. Hade inte Tessan växlat hade vi antagligen rullat baklänges eller stannat mitt i backen, haha. Men det gick vägen! :) Det regnade ju tidigare idag men nu är det faktiskt blå himmel och solen dyker antagligen upp snart bakom molnen.
 Det tråkiga är att Linis, Jossan och Annie gick hem efter nationella, alla sjuka. Linis har smittat mig också med en underbar (inte alls) förkylning och det ju verkligen något att se fram emot. Men det är helg så det går ju bara inte att sitta och sura. FY FAN vad GLAD jag är att det är HELG! :D


Kommentarer
Postat av: T I N A

fin fin blogg du har ;D

2010-04-16 @ 20:54:11
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hej hej tjejen! Va gärna med i min tävling! kram kram

2010-04-17 @ 11:50:38
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0