Cause that's so fabulous.

 

Jag vet att det har blivit väldigt mycket hissande hit och dissande dit i våra senaste inlägg men detta är absolut nödvändigt ;) Jag måste bara helt enkelt stordissa Franck Provost Schampoo & Balsam. Vet att reklamen ser sådär tjusig och bra ut (trots att den är dubbad som in i) men jag tycker helt ärligt att hela hårserien suger! För det första så tycker jag inte alls att mitt hår blir sådär märkvärdigt glansigt, mjukt och snyggt som det typ utlovas. Och för det andra så luktar det KILLE! Inte för att killar stinker, tvärtom faktiskt, haha, men vilken tjej vill gå runt och lukta kille? Nej tack. Är helt medveten om att resultatet på håret varierar från person till person men den luktar faktiskt kille. B o r t !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0