come and wake me from the dead.



* Monki - rolig klädbutik med speciella och lite unikare kläder. Dessutom påminner själva butiken om typ Kalle & Chokladfabriken med deras roliga inredning så kärlek till det.

* Hösten - ta det här rätt nu. Jag hissar endast hösten för klädernas skull. På hösten kan man ha på sig lite varmare kläder och svart! Eftersom jag älskar svart så är faktiskt den årstiden den bästa för mig, klädmässigt.

* Strumpbyxor/Leggins - så mycket snyggare än byxor och jeans och så mycket bekvämare. Man får definitivt snyggare ben och de ser längre ut. Och man KAN faktiskt ha strumpbyxor även på hösten och vintern, dock i lite tjockare material. Så länge man inte ska ut i snön så kan man faktiskt ha på sig det.

* Tom Kaulitz - tror redan vissa har fattat att jag praktiskt taget avgudar denna människa. Nej, jag är inte besatt men hur kan man inte gilla honom? Han är jäävligt snygg, spelar gitarr, har en piercing, klär sig skitsnyggt, pratar gulligt och är med i världens bästa band. Hittar ni något minus?




*Adam Lambert - dissar absolut inte honom som person utan jag gillar bara inte varken hans låtar, hans röst eller hans stil eftersom han, enligt mig, har kopierat Bill (Kaulitz) stil från topp till tå. Att han får så mycket uppmärksamhet just nu av tidningarna och så vidare gör saken värre. Bort!






Kommentarer
Postat av: josefine

sv: tack så mycket :D



Vad vill du läsa mer om i min blogg? :D tacksam för svar!

2010-08-09 @ 17:07:53
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0